Thursday, January 3, 2013

Terbang Bergaya dengan MAS Business Class

Bertuahnya jika kita setia.

Itulah yang ingin saya sampaikan. Bahagia jika kesetiaan kita mengumpul sedikit demi sedikit mata Enrich berbaloi.  Pada bulan Julai tahun lalu, saya sangat desperate disebabkan perlu balik dan cuma tinggal penerbangan kelas perniagaan. Dengan harga ribu-riban mana den mampu.

Bila tengok balik Enrich point yang memang dah cukup tinggi terus membuatkan saya redeem sahaja tiket penerbangan saya dari KUL-MYY. Dengan berbekalkan 19500 point dapatlah saya terbang bergaya pada hari itu.

Syukur alhamdulillah.


Siap ada TV lagi.

Ini Boeing 737-800 yg baru, bukan pesawat Firefly yg dicat semula tu.

Haha serabai-jamban pun nak gambar

Food Serve on Board-Memang sedaplah



No comments:

Post a Comment

Kejatuhan Maharaja Byzantine Constantipole di Tangan Al-Fateh

Kejatuhan kubu Constantinople dari kacamata seorang pengembara - Bahagian 2.  Sultan Muhammad Al Fateh walaupun berumor 21 tahun...